lauantai 10. elokuuta 2013

Betonia ja muuta mielenkiintoista

20 betoni-ideaa - 20 Concrete Ideas










concrete black and white living room

concrete living room with modern photo wall decor

concrete living room 14

modern concrete living room and fireplace

concrete living room and floor

concrete living room 9








Kesäkoti Cote D'Azurissa - Summer House in Cote D'Azur






Kuvat: Julien Claessens ja Thomas Deshamps


The Musket Room, New York


Musket Room Remodelista Bar

Musket Room New York Dining Room Remodelista

Musket Room New York Remodelista Branches

Musket Room NYC Blue Banquettes Remodelista

Musket Room Remodelista Floor
Kuvat: Emily Andrews

Väriä ja betonia - Colours and Concrete



  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)

  (Foto: André Klotz)
Kuvat: André Klotz


Tänään kotona - Today at Home

Basilikaviljelmäni voi hyvin, on saanut pärjätä aika itsekseen koko kesän.  Siemenet olivat viime vuodelta, mutta hyvin ovat kasvaneet.  Basilika tuoksuu aivan ihanalta ja maistuu hyvältä.
Kaijat ovat kotiutuneet:)

Ei kommentteja:

Blogitekstisuositus

Väriä ja persoonallista ilmettä